Pytania i odpowiedzi Q&A

Spis treści sekcji Q&A

  1. Pytania dotyczące rejestracji
  2. Pytania dotyczące zamówienia
  3. Pytania dotyczące dostawy
  4. Pytania dotyczące płatności
  5. Pytania dotyczące zwrotu, reklamacji, wymiany

Pytania dotyczące rejestracji

  • Jak mogę dokonać rejestracji?

Wystarczy kliknąć przycisk "Zarejestruj się" i wprowadzić wszystkie potrzebne dane, a następnie potwierdzić założenie konta klikając w link otrzymany na adres e-mail podany przy rejestracji.

  • Jak mogę się zalogować?

Można zalogować się na stronie głównej sklepu. Jest też możliwość zalogowania się w momencie zapełnienia koszyka.

  • Jak mogę zmienić hasło?

Po zalogowaniu się można zmienić hasło, klikając w przycisk "Zmień hasło".

  • Co mam zrobić, gdy zapomnę hasła?

Wystarczy kliknąć w okienku do logowania się w link obok "Nie pamiętasz hasła Kliknij tutaj".

  • Jak mogę zmienić dane podane podczas rejestracji? 

Po zalogowaniu się na swoje konto można zmienić zarówno imię i nazwisko, oraz dane teleadresowe zarówno do wysyłki jak i danych do wystawiania faktury.

Pytania dotyczące zamówienia

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Jak najbardziej, można złożyć zamówienie bez rejestracji. Jednak rejestracja przyspiesza proces składania zamówienia oraz masz możliwość otrzymania 3% rabatu na pierwsze zakupy.

  • Gdzie mogę sprawdzić jaki jest status realizacji mojego zamówienia?

W każdej chwili możesz sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto. Oprócz tego przy niektórych zmianach statusu zamówienia jest wysyłany e-mail informujący o aktualnym statusie.

  • Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?

Pewnie, że tak. Do momentu wysłania zamówienia jest możliwość domówienia produktów. Wystarczy wtedy wybrać sposób dostawy "Domawiam" wtedy koszty transportu wyniosą 0 zł.

  • Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, można anulować zamówienie do momentu wysłania zamówienia. W momencie wysłania jest możliwość zwrotu do 14 dni od otrzymania zamówienia.

  • Czy mogę anulować produkt ze złożonego zamówienia?

Tak, można anulować zamówienie konkretnego produktu do momentu wysłania zamówienia. W momencie wysłania jest możliwość zwrotu do 14 dni od otrzymania zamówienia.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W przypadku towarów dostępnych na magazynie czas realizacji to 48h plus czas dostawy. Często zdarza się, że zamówienie jest wysyłane nawet do 24h od złożenia i opłacenia zamówienia.

  • Gdzie wpisać kupon rabatowy?

Należy zaznaczyć checkbox "Mam kupon rabatowy" następnie wpisać w polu i kliknąć przycisk "Użyj".

  • Dlaczego kod rabatowy nie działa?

Najczęstszym powodem niedziałającego kodu jest brak rejestracji.

Pytania dotyczące dostawy

  • Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, jest taka możliwość. Po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. Najlepiej telefonicznym +48 795 765 733 lub mailowy sklep@chmurkabiala.pl.

  • Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

Koszty wysyłki są opisane tutaj.

  • Czy zamówienie można dostarczyć za granicę Polski?

Tak, wysyłamy na terenie UE. Jeśli chodzi o wysyłkę do Niemiec to można to zrobić z poziomu sklepu, jeśli chodzi o wysyłkę do innych krajów to proszę o kontakt.

  • Czy zamówiony produkt może być zapakowany jako prezent?

Jeśli jakiś produkt ma być zapakowany na prezent to bardzo proszę o informację w komentarzu do zamówienia. Wtedy czas oczekiwania na przesyłkę może się nieznacznie opóźnić, najczęściej o 1 dzień roboczy.

Pytania dotyczące płatności

  • Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?

Wszystkie formy płatności są wymienione tutaj.

  • Czy mogę zmienić wybraną w zamówieniu formę płatności?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze złożone to w każdej chwili można dokonać zmiany formy płatności. W momencie kiedy zamówienie zostało już złożone to proszę o kontakt z nami.

  • Czy jest możliwość zakupu na raty?

Tak, jest możliwość dokonania zakupu na raty. W momencie przekroczenia kwoty 300 zł aktywuje się taka opcja w koszyku. Wystarczy wybrać formę płatności "mBank mRaty" i dalej już przejść przez cały proces sprawdzania zdolności kredytowej itd. korzystając z instrukcji w kolejnych krokach. Więcej informacji o ratach można też znaleźć tutaj.

Pytania dotyczące zwrotu, reklamacji, wymiany

  • W jakim czasie mogę zwrócić zamówiony towar?

Towar może zostać zwrócony do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Najlepiej w takim przypadku skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny tutaj. Przyspieszy to cały proces dokonywania zwrotu. W przesyłce proszę również dołączyć paragon.

  • Ile czasu trwa zwrot środków?

Zwrot środków następuje do 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeśli mamy wszystkie potrzebne do tego dane to odbywa się to dużo szybciej.

  • Jak zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?

Towar można zwrócić zarówno poprzez wysyłkę na nasz adres jak i do paczkomatu. Można również zwrócić osobiście.

Nasza adres to Kłodnicka 97/213 Ruda Śląska 41-706

  • Jak złożyć reklamację i ile mam na nią czasu?

Reklamację można składać do 2 lat od daty nabycia towaru. Wtedy najlepiej skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego tutaj. Później należy przesłać skan na nasz adres e-mail - sklep@chmurkabiala.pl i czekać na odpowiedź z naszej strony, na którą mamy 14 dni roboczych.

  • Czego potrzebuję do zgłoszenia reklamacji?

Potrzebne są wszystkie dane, które są zawarte w formularzu reklamacyjnym.

  • Co mam zrobić, jeśli zamówiony towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem?

Najlepiej skontaktować się z nami poprzez e-mail - sklep@chmurkabiala.pl lub telefonicznie - +48 795 765 733 

Waluty

Infolinia:

795 765 733

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl