Procedura reklamacji oraz zwrotów

Chmurka Biała > Procedura reklamacji oraz zwrotów

Reklamacje

Jeżeli chcesz złożyć reklamację dotyczącą zakupionego u nas produktu możesz to zrobić korzystając z formularza dostępnego tutaj: https://chmurkabiala.pl/formularz-reklamacyjny/, jednak nie jest to obowiązkowa forma.

W każdym przypadku do zgłoszenia reklamacyjnego należy załączyć dokładny opis wady oraz okoliczności jej powstania, a także datę jej zauważenia. Prosimy również o numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja. Pomocne może być także przesłanie zdjęcia. Jeżeli chcesz dołączyć zdjęcie wyślij je adres: pieluszki@chmurkabiala.pl

Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. Na zasadach określonych w tych przepisach, Kupujący może m.in. żądać usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy. 

Otrzymasz od nas odpowiedź najpóźniej w terminie 14 dni. Może być konieczne odesłanie produktu lub wypełnienie dodatkowego formularza – jeżeli tak będzie to otrzymasz od nas stosowne instrukcje oraz adres do wysyłki. Koszty przesyłki w przypadku odsyłania produktu na reklamację leżą po naszej stronie.

Reklamacja - checklista

Odstąpienie od umowy

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów umożliwiamy zwrócenie towaru aż do 30 dni od daty otrzymania towaru. Możesz zwrócić wyłącznie nieużywane produkty.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy kupna w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz w tym celu skorzystać z formularza dostępnego tutaj: https://chmurkabiala.pl/formularz-odstapienia-od-umowy/ lub wysłać mail z informacją o odstąpieniu na adres pieluszki@chmurkabiala.pl.

W przypadku odstąpienia od umowy kupna produktów zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Dotyczy to również kosztów dostarczenia produktów. Nie dotyczy to jedynie dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po tym, gdy otrzymamy od Ciebie zwracane produkty.

Pamiętaj, że koszt przesyłki zwrotnej jest w takiej sytuacji ponoszony przez Ciebie. Ponieważ mamy wynegocjowaną niższą stawkę za paczkomat (10,90 zł) to proponujemy Ci zwrot produktów za pomocą wygenerowanego na stronie xxx kodu. Koszt tej przesyłki zostanie potrącony podczas dokonywania zwrotu środków na Twoje konto.

Jeżeli chcesz odesłać do nas zwrot w inny sposób niż paczkomatem to oczywiście również jest to możliwe. Prosimy wówczas o wysłanie produktów na adres:

Chmurka Biała
ul. Szafirowa 5, 05-825 Izdebno Kościelne

Pamiętaj, że przesyłka powinna zawierać dowód zakupu zwracanych produktów.

Nie przyjmujemy zwrotów produktów:

  • używanych
  • pranych
  • zabrudzonych lub uszkodzonych z winy użytkownika
  • przesiąkniętych zapachami perfum, papierosów lub zwierząt
  • bez oryginalnego opakowania lub z odciętymi metkami
  • nie nadających się do ponownej odsprzedaży