Spis treści sekcji Q&A
- Pytania dotyczące rejestracji
- Pytania dotyczące zamówienia
- Pytania dotyczące dostawy
- Pytania dotyczące płatności
- Pytania dotyczące zwrotu, reklamacji, wymiany
Pytania dotyczące rejestracji
- Jak mogę dokonać rejestracji?
Wystarczy wejść w zakładkę Moje konto niedaleko ikony koszyka wpisać adres e-mail na który przyjdzie hasło do rejestracji i zaznaczyć, że nie jest się robotem 🙂 Po rejestracji w ciągu 20 minut powinien przyjść mail z hasłem.
- Jak mogę się zalogować?
Wystarczy wejść w zakładkę Moje konto niedaleko ikony koszyka, wpisać adres e-mail i hasło. Jest też możliwość zalogowania się w momencie zapełnienia koszyka.
- Jak mogę zmienić hasło?
Po zalogowaniu się można zmienić hasło, wchodząc w zakładkę Moje konto w prawym górnym rogu ekranu, później klikając w link „zmieniać hasło i szczegóły konta”.
- Co mam zrobić, gdy zapomnę hasła?
Wystarczy kliknąć w zakładce Moje konto. Pod miejscem na wpisanie adresu e-mail i hasła jest przycisk „Nie pamiętasz hasła?”. Później postępować zgodnie z instrukcjami.
- Jak mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?
Po zalogowaniu się można zmienić dane podane podczas rejestracji, wchodząc w zakładkę Moje konto w prawym górnym rogu ekranu, później klikając w link „adresami płatności i dostawy”.
Pytania dotyczące zamówienia
- Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jak najbardziej, można złożyć zamówienie bez rejestracji. Jednak rejestracja przyspiesza proces składania zamówienia oraz masz możliwość otrzymania 3% rabatu na pierwsze zakupy.
- Gdzie mogę sprawdzić jaki jest status realizacji mojego zamówienia?
W każdej chwili możesz sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto. W zakładce Zamówienia. Oprócz tego przy niektórych zmianach statusu zamówienia jest wysyłany e-mail informujący o aktualnym statusie. Więc warto zaglądać na swoją skrzynkę e-mail.
- Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?
Pewnie, że tak. Do momentu wysłania zamówienia jest możliwość domówienia produktów. Wystarczy wtedy wybrać sposób dostawy „Domawiam” wtedy koszty transportu wyniosą 0 zł. A my dołożymy zamówienie do poprzedniego.
- Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, można anulować zamówienie do momentu wysłania zamówienia. W momencie wysłania jest możliwość zwrotu do 30 dni od otrzymania zamówienia.
- Czy mogę anulować produkt ze złożonego zamówienia?
Tak, można anulować zamówienie konkretnego produktu do momentu wysłania zamówienia. W momencie wysłania jest możliwość zwrotu do 30 dni od otrzymania zamówienia.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
W przypadku towarów dostępnych na magazynie czas realizacji to 24h plus czas dostawy.
- Gdzie wpisać kupon rabatowy?
Należy zaznaczyć checkbox „Mam kupon rabatowy” następnie wpisać w polu i kliknąć przycisk „Użyj”.
- Dlaczego kod rabatowy nie działa?
Najczęstszym powodem niedziałającego kodu jest brak rejestracji lub zalogowania.
Pytania dotyczące dostawy
- Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, jest taka możliwość. Po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. Najlepiej telefonicznym 795765733 lub mailowy sklep@chmurkabiala.pl.
- Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
Koszty wysyłki są opisane tutaj.
- Czy zamówienie można dostarczyć za granicę Polski?
Tak, wysyłamy na terenie UE.
- Czy zamówiony produkt może być zapakowany jako prezent?
Jeśli jakiś produkt ma być zapakowany na prezent to bardzo proszę o informację w komentarzu do zamówienia. Wtedy czas oczekiwania na przesyłkę może się nieznacznie opóźnić, najczęściej o 1 dzień roboczy.
Pytania dotyczące płatności
- Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?
Wszystkie formy płatności są wymienione tutaj.
- Czy mogę zmienić wybraną w zamówieniu formę płatności?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze złożone to w każdej chwili można dokonać zmiany formy płatności. W momencie kiedy zamówienie zostało już złożone to proszę o kontakt z nami. Mamy możliwość wygenerować link do płatności.
Pytania dotyczące zwrotu, reklamacji, wymiany
- W jakim czasie mogę zwrócić zamówiony towar?
Towar może zostać zwrócony do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Najlepiej w takim przypadku skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny tutaj. Przyspieszy to cały proces dokonywania zwrotu. W przesyłce proszę również dołączyć paragon.
- Ile czasu trwa zwrot środków?
Zwrot środków następuje do 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeśli mamy wszystkie potrzebne do tego dane to odbywa się to dużo szybciej.
- Jak zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?
Towar można zwrócić zarówno poprzez wysyłkę na nasz adres jak i do paczkomatu. Można również zwrócić osobiście.
Nasza adres to 05-825 Izdebno Kościelne ul. Szafirowa 5
- Jak złożyć reklamację i ile mam na nią czasu?
Reklamację można składać do 2 lat od daty nabycia towaru. Wtedy najlepiej skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego tutaj. Później należy przesłać skan na nasz adres e-mail – pieluszki@chmurkabiala.pl i czekać na odpowiedź z naszej strony, na którą mamy 14 dni roboczych.
- Czego potrzebuję do zgłoszenia reklamacji?
Potrzebne są wszystkie dane, które są zawarte w formularzu reklamacyjnym.
- Co mam zrobić, jeśli zamówiony towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem?
Najlepiej skontaktować się z nami poprzez e-mail – pieluszki@chmurkabiala.pl